About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 12 november 2009

Yes!!!!

Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik twijfelde of ik mee zou doen aan de DT-call van DCL. Uiteindelijk heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken en m'n kaartje ingestuurd en wat denk je?!?! Ja hoor..... ik mag me nu 1 van de leden van het designteam noemen! Is dat gaaf of niet?!?!
M'n dag kon niet meer stuk vanochtend!
Het huidige team heeft ook Anja, Yvon, Ellen en Miriam uitgekozen als nieuwe DT leden. Dames ik heb er veel zin in, net als jullie denk ik ;)

2 opmerkingen:

Patricia zei

Van harte Gefeliciteerd Marianne!!

Sandra zei

Gefeliciteerd met je plekje in het DT! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent!! Veel plezier!