About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 9 november 2009

DCL #23

De challenge van deze week bij DCL is een 'altered item', oftewel: steek een verpakking o.i.d. in een nieuw jasje.
Ik heb voor deze challenge een verpakking van Nescafe cappuccino bescrapt, met dit als resultaat:

De voorkant:


De achterkant:

De foto van de bovenkant is mislukt, omdat het alweer bijna donker was toen ik vanavond thuis kwam. Niet dat de bovenkant zo spectaculair is maar goed, voor het totaalplaatje he....

4 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Marianne,

Hij is erg gaaf geworden zeg!!
Bedankt voor het meedoen aan DCL!!

Liefs,
Patricia

anja curvers zei

Heel erg leuk Marianne.

Rosalien Zwackhalen zei

Hij ziet er heel erg leuk uit. :))En fotograferen als het donker wordt is erg lastig.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Dat is erg mooi geworden Marianne!

Groetjes Ellen