About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 18 november 2009

DCL 24 en een verjaardagskaartje

Volgende week komt m'n eerste kaartje voor Dutch Card Lovers op het blog, maar natuurlijk heb ik deze week nog 'gewoon' meegedaan met de challenge.
Dit keer weer eens een kaartje aan de hand van een sketch:

En dit is het kaartje dat ik ermee gemaakt heb:

Gebruikte materialen: Cardstock: Colorcore, PP & diecuts: MME Be Merry, Overig: Martha Stewart punch 'arctic snowflake', Clearstamps: MarianneDesign kerst, Nestabillities 'petit scallop circle large', waxkoord, Versacolor pinecone inkt,

Voor m'n collega en vriendinnetje Barbara heb ik vorige week dit kaartje gemaakt:


Tot zaterdag, dan kom ik met het eerste kaartje voor het DT van Dutch Card Lovers!

4 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn weer leuk Marianne. :))

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Heel erg leuk Marianne dat kerstpapier blijft gewoon zo leuk.

miriam zei

leuke kaartjes heb je gemaakt

groetjes miriam

Ellen zei

Hij is leuk geworden Marianne!!!

Groetjes Ellen