About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 28 november 2009

Dutch Card Lovers sketch #26

Het is alweer zaterdag, dus tijd voor de nieuwe sketch bij Dutch Card Lovers.
Deze week wordt de sketch verzorgd door Patricia. Ik vind hem erg leuk, dus probeer hem uit zou ik zeggen!
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt:



Sorry, voor de slechte foto, maar met dat slechte weer van vorige week kon ik er echt niets beters van maken....

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hij is leuk Marianne!
Heerlijke jongenskaart!

Groetjes Ellen

Martha zei

Mooie kaarten maak je Marianne! En het is inderdaad een stempel die ik gebruikt heb op mijn kaartje, deze is van Hero arts.
Groetjes,
Martha