About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 19 november 2009

Get sketchy 14

Gisteravond heb ik tussen de bedrijven door een kaartje gemaakt en m'n eerste kaartje voor DCL als DT-er afgemaakt. Dit kaartje krijgen jullie zaterdag pas te zien, want dan komt de nieuwe challenge online.
Helaas kon ik pas laat in de middag foto's maken en daardoor zijn ze niet geweldig. Maar goed, het gaat om het idee.

Deze kaart heb ik gemaakt met sketch 14 van Get Sketchy:

3 opmerkingen:

~amy~ zei

Lovely job on the sketch...great colors!

Thanks for joining us over at Get sketchy!

MadeByMaly zei

Hij is prachtig geworden.

Groetjes, je naamgenootje :-)

Dora zei

Een enorm leuke uitwerking van de sketch, mooie kleuren!