About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 24 november 2009

Kazan's sketch #40

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer eens een kaartje gemaakt met een sketch van 2sketches4you. In eerste instantie wist ik er helemaal geen raad mee, maar door de sketch een kwartslag te draaien kreeg ik toch een goede ingeving.
Kijk maar:


De kaart vouwt maar voor de helft, zoals je misschien wel kunt zien.

8 opmerkingen:

Kathy Martin zei

Festive card! Thanks for playing with us at 2 Sketches 4 You! :) Kathy

Ellen zei

Mooi gedaan Marianne! en prachtige kleuren!

Groetjes Ellen

Ellen zei

Hey meis,
Die is mooi geworden zeg! Mijn complimenten.
Liefs Ellen

PS wanneer gaan we weer es samen freubelen?

cnelson zei

this is really pretty! LOVE it!

Lea L. zei

Very pretty! I love how it is folded! Great job with the sketch!

♥ Lea

MadeByMaly zei

Wat een prachtige kaart!

Wilma zei

Heel mooi gedaan!

Unknown zei

Beautiful! Love that paper :)