About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 29 september 2012

DCL #157

Jeetje, wat veel deelnemers hadden we afgelopen week bij onze 'dotjes-challenge'!
Hopelijk is iedereen over de challenge van deze week ook weer zo enthousiast. Ellen bedacht een mooie kleurenchallenge:

 
 
Geweldig mooie kleuren, maar veel papier in deze tinten bleek ik niet te hebben. Gelukkig vond ik nog een stuk grijs cardstock dat ik als basis kon gebruiken en zo kwam het kaartje toch nog aardig snel tot stand.
 
 

 
Het cardstock heb ik door een traanplaat embossingmal gehaald, daarna het opgehoogde gedeelte wat lichter gemaakt met witte inkt.
Het aqua- en limekleurige papier is van Echopark, net als de labelstickers. De tekst is een rubon en de brad komt van het Kruidvat.
 
Scrapplezier is de sponsor deze week. Doen jullie weer mee? Je hebt tot vrijdag 5 oktober 18.00 uur de tijd om je kaart te plaatsen.
 




1 opmerking:

Ellen zei

Hij is leuk Marianne!
Mooie embossingmal is dat!
Groetjes Ellen