About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 22 september 2012

DCL #156

Het is zaterdag, dus tijd voor een nieuwe challenge op het Dutchcardlovers blog.
De opdracht komt deze keer van Cornelie en luidt: verwerk DOTS (stippen) op je kaart!


Dit werd mijn kaartje:


Het blauwe cardstock, geembost met dots lag toevallig op mijn bureau. Daaronder een reepje washitape en een strookje designpapier van Lilybee. De journalingkaart is van een oude lijn van October Afternoon, letterstickers van Lilybee en de stans met nummers heb ik een poosje geleden gekregen en is van Kesi-art.

Voor meer inspiratie verwijs ik jullie graag naar ons blog!

2 opmerkingen:

Ellen zei

Leuke vrolijke kaart Marianne, die stans past er perfect bij.
Groetjes Ellen

Margot zei

superleuk kaartje, de kleurencombi is mooi!