About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 8 september 2012

DCL #154

Terwijl ik dit bericht wil plaatsen, kom ik er tot mijn grote schande achter dat ik het kaartje van de DCL-challenge van vorige week helemaal niet heb laten zien!
De eerste werkweken op school zijn altijd zo hectisch; het is me aan de aandacht ontschoten.

Vanmorgen is de nieuwe challenge online gegaan, dus die laat ik eerst zien. Ik was weer eens aan de beurt en heb deze schets gemaakt:


Mijn collega en vriendin Barbara is vorige week bevallen van een zoon en voor hen maakte ik dit kaartje:


Geïnspireerd op het originele geboortekaartje, want dat vind ik altijd zo'n leuke uitdaging:


Deze week sponsort Madebymaly de prijs. Op ons blog vind je meer inspiratie van het DT en de voorwaarden om mee te doen.

En dit is mijn kaartje van vorige week:


Fijn weekend allemaal! Hier is het kermis in het dorp, dus Sam zal heel wat rondjes maken in de draaimolen en vanavond ga ik naar Appelpop in Tiel!

3 opmerkingen:

Mariëtte zei

Prachtig kaartje is het geworden. Ik vind het dit keer een mooie schets. Echt een schets die goed te gebruiken is! groetjes Mariëtte

anja curvers zei

Een geweldig leuke schets Marianne vast vaker te gebruiken. Leuk hoor dat je hem aan de hand van het geboortekaartje hebt gemaakt vind ik ook altijd heel erg leuk om te doen.
Ook die van vorige week was heel erg gaaf.
Veel plezier bij appelpop.

Marjan zei

Mooie kaart, hij past prima bij de geboortekaart.