About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 13 oktober 2013

DCL #196

Deze ronde was het mijn beurt om een challenge te bedenken voor Dutchcardlovers.
Weer eens een kleurenchallenge deze keer:

Het is de bedoeling dat 5 van deze herfstkleuren gebruikt worden op je project. Natuurlijk mag je daar wit en/of zwart nog aan toevoegen.

Ik werd flink uitgedaagd om verschillende papierlijnen te combineren, maar uiteindelijk ben ik wel blij met het eindresultaat:

Ik heb bruin cardstock gebruikt. Hierop heb ik de driehoekjes aangebracht met een stencil van Studio Calico en clear embossingpoeder. De strookjes papier komen van verschillende papierlijnen. Verder nog een paar kurken pijlen van Studio Calico, enamel dots en twine. De tekst komt van een die van Sizzix.

De challenge duurt tot 25 oktober 18.00 uur. Doe je ook mee? Alle info en meer inspiratie vind je op ons blog!

Geen opmerkingen: