About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 26 september 2013

Liftchallenge #50

De liftkaart van het Liftchallengeblog had een grote aantrekkingskracht op mij. Het is nl. tijden geleden dat ik aan een challenge heb meegedaan. Sowieso kwam van scrappen de laatste maanden weinig, maar hopelijk lukt het vanaf nu om vaker achter de knutseltafel te kruipen.

Mijn versie van de kaart, met de 'ticket'-vorm, maar ook de rest van de kaart heb ik zoveel mogelijk gelift:


En dit is de liftkaart van Lulu:


3 opmerkingen:

Marjan zei

Fijn dat het w.b. scrappen misschien ook wat meer gaat lukken, deze lift is i.i.g. wel èrg goed gelukt! Super dat je met ons meelift, Marianne!

Nadine zei

Leuk dat je meedoet! En wat een gaaf exemplaar. Volgens mij heb je genoeg inspiratie om weer wat vaker te scrappen, hopelijk gaat het je lukken.

Cornelie zei

Hé Marianne! Wat leuke dat je meelift! Heel mooi gedaan zeg! Ik zou zeggen; Meer achter die knutseltafel!
Leuk dat je meedoet. Dank je wel!