About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 24 februari 2013

DCL #175

De voorjaarsvakantie zit er alweer op, maandag wacht er weer een klas vol kids op me! De vakantie had wat mij betreft best nog een week langer mogen duren. Heerlijk, de tijd aan jezelf!

Gisteren is de nieuwe challenge van start gegaan bij Dutchcardlovers.
Deze keer de opdracht van Ellen om een MONOCHROMATIC kaart te maken. Hiermee wordt bedoeld een kaart in 1 kleur.


Ik koos voor groentinten. Met 3 kleuren distressinkt kleurde ik een strookje papier. Verder groen cardstock gebruikt, groen bakerstwine, groene pearls en groene letterstickers.


Meedoen kan tot vrijdag 1 maart 18.00 uur.

Geen opmerkingen: