About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 3 februari 2013

DCL #172

Het voorjaar komt langzaamaan in zicht, al zou je vandaag denken dat het herfst is! Tjonge wat een wind en regen!

Angele heeft het voorjaar al in haar bol en bedacht voor Dutchcardlovers een challenge waarin vogels de hoofdrol spelen.


Ik moet bekennen dat toen ik met deze kaart aan de slag ging, ik erg diep in mijn voorraad scrapspullen heb moeten graven op zoek naar vogels!
Maar gelukkig vond ik deze schattige rubberen charm van een oude October Afternoon lijn.

Je kunt je kaart met vogels in de hoofdrol tot en met a.s. vrijdag 8 februari plaatsen om mee te dingen naar de leuke prijs die Scrapplezier deze keer beschikbaar stelt.

2 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Heel leuk gedaan Angèle. :))
Ik mis je kaartje van deze week op je blog. ;) Jopelijk ben je nietziek, het heerst weer. ;)

Rosalien Zwackhalen zei

Sorry ik bedoel Marianne. oeps...