About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 23 november 2012

DCL #164

Oeps! Zie ik opeens dat ik jullie de kaart voor de challenge van Dutchcardlovers van deze week nog helemaal niet heb laten zien! De challenge is deze keer om een kerstkaart te maken, zonder kerstpapier te gebruiken.


Je kunt nog tot vanavond 18.00 uur meedoen!

Momenteel ben ik erg druk met werkstukken nakijken, rapporten schrijven, sinterklaas en Sam's verjaardag.
A.s. zondag wordt hij alweer 2 jaar! Deze uitnodigingen maakte ik voor zijn feestje:


Ik ga maar vlug weer verder, tot later!

4 opmerkingen:

miriam zei

prachtige kaart en alvast gefeliciteerd met Sam en een hele fijne dag morgen
gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Mooie kaart Marianne en gefeliciteerd met Sam. :) Wat gaat dat snel hé? Alweer 2 jaar.

Groetjes Rosalien

Yolanda zei

Dit vind ik een heel mooie, kerstaart. Blauw is ook wel een beetje mijn kleur. Leuke uitnodigingen heb je gemaakt! Alvast Van Harte. Groetjes Yolanda

Angèle zei

Simpel prachtig Marianne! En hoewel Sam's verjaardag alweer achter de rug is wil ik jullie graag nog feliciteren met jullie grote jongen.

Groetjes, Angèle