About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 19 juni 2011

DCL #95

Deze week is het mijn beurt om de schets te verzorgen bij Dutchcardlovers. En omdat ik het leuk vind om de deelneemsters nog wat creatieve vrijheid te geven, zijn mijn schetsen altijd clean&simple. Dan kan iedereen er zijn persoonlijke touch nog in kwijt!


Dit kaartje heb ik gemaakt voor Meriam en Corine, die vorige week getrouwd zijn:


We worden deze week gesponsord door Crealies.
Zij stellen een supermooie bloemenstans beschikbaar! Deze stans is echt vers van de pers want hij is pas vanaf volgende week in de winkels te krijgen.

1 opmerking:

Marjan zei

Mooie uitwerking van je eigen schets, Marianne! Jouw schetsen zijn inderdaad altijd heel bruikbaar.

Groetjes, Marjan