About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 27 juni 2011

Challenges for you #17

Kennen jullie dat? Dat je behoefte om creatief bezig te zijn toeneemt, zodra je het heel druk hebt?
Nou, ik heb daar op de een of andere manier altijd last van!

Zaterdagavond ben ik in de weer geweest met de challenge van Challenges for you van deze week.
Een mooie, maar pittige sketch deze keer van Wilma, maar toen ik eenmaal mijn oude October Afternoon papiertjes uit de kast had getrokken wilde het wel aardig lukken!
Ik vind deze papierlijn nog steeds zo leuk!


Gelukkig zijn de rapporten nu af, nog 2 laatste dagen werken en dan kan ik gaan genieten van een heerlijke, lange vakantie!

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Heel erg leuk gedaan! Lekker vrolijk!!
Groetjes, annemieke

Marjan zei

Mooi en vrolijk is het zeker!

Groetjes, Marjan