About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 23 april 2011

geboortekaartjes

Er zijn in mijn omgeving weer een paar babietjes geboren. Natuurlijk moet daar een kaartje voor gescrapt worden.
Mijn nicht is bevallen van een zoontje Zian en onze vakleerkracht voor gym is ook bevallen van een jongen: Sepp.


Ik wens jullie allemaal fijne, zonnige paasdagen!

2 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Wat een leuke, vrolijke kaarten!

Het papier dat ik voor mijn mini boekje heb gebruikt is een oude lijn van We R Memory Keepers; 72 & Sunny. Een hele leuke lijn, al zeg ik het zelf.

Groetjes en fijne Paasdagen,
Margriet

Unknown zei

HOE ZORG JEDAT JE DAAR VANBOVEN BIJ DE TITEL VAN JE BLOG EEN AFBEELDING (UILEN) KRIJGT ???????