About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 2 april 2011

Challenge #87 bij Dutchcardlovers

Goedemorgen op deze prachtige zonnige zaterdag! Ik ben er vroeg bij vandaag om jullie het kaartje van challenge #87 van Dutchcardlovers te laten zien, want zometeen komen de dames van het DT naar de blokhut van onze scoutingvereniging. We hebben vandaag namelijk onze eerste bijeenkomst en ik kan niet wachten om iedereen eindelijk eens te ontmoeten! De challenge komt deze week van Sandra. Kijk maar eens op ons blog voor de mooie schets die zij deze keer heeft gemaakt en voor de kaarten van de overige DT-leden. Dit kaartje heb ik gemaakt voor pap, die sinds gisteren met vervroegd pensioen is gegaan.

2 opmerkingen:

Marjan zei

Hartstikke mooi kaartje weer, Marianne! Ik hoorde het al van Ellen en Angèle. Veel plezier!!

Groetjes, Marjan

Air conditioner Toronto zei

wonderful picture..