About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 7 februari 2010

Sketch 32 van DCL

Deze week hebben we een bijzondere uitwerking van de sketch door de DT leden. Yvon moest deze keer de sketch verzorgen en ze wilde eens wat anders. Daarom heeft ze ons allemaal dit pakketje opgestuurd:



En bij deze papiertjes en embellishments hoorde deze sketch:

Dit alles zorgde bij mij voor dit kaartje:
Yvon, bedankt voor de extra uitdaging!

Natuurlijk mogen de deelnemers zelf bepalen welk papier ze voor deze sketch gebruiken.
De prijs van deze week wordt gesponsord door 't bezige bijtje.
Helaas kom ik de laatste tijd maar weinig aan scrappen toe. Ik ben erg druk voor school en scouting en dit kost de nodige vrije avonden. Gelukkig hebben we over 2 weken voorjaarsvakantie en kan ik even lekker bijtanken!

Geen opmerkingen: