About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 24 februari 2010

Doorgeeflay-out: one perfect view

Sinds een tijdje ben ik ook lid van het forum van de Scrapotheek. Voornamelijk omdat Monique, daar dit jaar een BOM in ABC organiseert. Ik heb de kaft gemaakt en ook de pagina voor de letter A is af, maar inmiddels zijn we bij de D, dus ik loop alweer behoorlijk achter.

Op datzelfde forum, werd ook een doorgeef-layout-ronde georganiseerd. De eerste van een groepje krijgt een LO, lift deze en stuurt haar uitwerking naar de volgende in het groepje, en zo verder. Ik was de laatste in de rij en heb deze LO gemaakt:



En die was geinspireerd op deze LO, van Marjolein:


1 opmerking:

Radha zei

Hey Marianne!
U heeft zelf heel prachtige werk-stukken gemaakt...
Heel lief.
En bedankt voor dat compliment op me blog
Liefs:))