About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 26 december 2008

Menukaartjes

De eerste kerstdag zit er alweer op! We zijn naar mijn schoonouders geweest en hebben daar wat spelletjes gespeeld, lekker met ons neefje gekeuveld en 's avonds heerlijk gegeten. Pascal had aangeboden om te koken en daar was m'n schoonmoeder natuurlijk hartstikke blij mee. We hebben een hele gezellige dag gehad.
Voor het diner heb ik menukaartjes gescrapt, naar een idee uit Cards Only.









Vandaag komen mijn pap en mam naar ons. De spelletjes zullen dan ook vast wel uit te kast komen en 's avonds gaan we gourmetten.

4 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Wow naamgenootje, wat een prachtige menukaarten! Ik vind ze heel stijlvol.

Ellen zei

Hey Marianne,
Zo die zijn mooi zeg! Ziet er echt gaaf uit. Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad. Fijn weekend en tot maandag.
Ellen

Monique zei

Wat zijn ze leuk geworden. Ik wilde het dit jaar ook nog maken, maar het is er niet van gekomen

Wendy Schoonhoven zei

Wat een leuk idee zeg, die menukaartjes. Ze zien er super uit!!xxxWendy.