About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 19 december 2008

Laura's Sketch 15

Dit is een van m'n laatste kerstkaarten van dit jaar. Vanmiddag heb ik ze nl. op de bus gedaan, maar wellicht dat ik er alvast nog een paar maak voor volgend jaar.
Natuurlijk heb ik deze week, ondanks alle drukte, tijd vrij gemaakt om een kaartje te maken met de sketch van 2sketches4you.



Eindelijk heb ik vakantie!!!! Lekker 2 weken doen waar ik zin in heb en vooral... uitrusten van de hectische weken op m'n school. Ik geniet van m'n nieuwe carrière als juf, maar deze tijd (sinterklaas en kerst) is wel heeeeuuuullll druk!

9 opmerkingen:

Laura Davis zei

Oh this is darling! I love, love love it!!
Laura

Pam zei

Very nice - I like how you embellished the trees :)

Unknown zei

So pretty! I love the colors & the pom poms :)

Unknown zei

So beautiful! I adore that pink pom-pom trim! Wonderful take on Laura's sketch!

Unknown zei

Fab take on Laura's 2s4y sketch, love the MME papers and that adorable pompom trim!

Peet zei

Wat een supermooie kaart, Marianne!!!

Anoniem zei

Gorgeous card... the Xmas PP is beautiful... HUGS...SK :)

Anoniem zei

wat en snoepie!

Sandra1968 zei

Een erg leuk kaartje!