About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 21 oktober 2008

geboortekaartje tweeling

Martien en Fien vroegen me vorige week of ik geen geboortekaartje voor een tweeling wilde maken. Natuurlijk voelde ik me erg vereerd dus ik zei gretig ja!!!
Eigenlijk was dit de eerste kaart die ik in opdracht zou maken. Soms koopt er wel eens iemand een kaart van me, maar dat is er dan altijd eentje uit 'voorraad'.
Nou ik heb me lopen zuchten en zweten op dit kaartje! De tweeling is namelijk nog niet geboren, dus ik moest het kaartje erg algemeen houden.

Dit is het uiteindelijke kaartje geworden en gelukkig waren ze er erg blij mee!

1 opmerking:

Riky zei

Hij is heel mooi geworden Marianne.