About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 10 november 2013

DCL #198

Een nieuwe challenge vandaag op het DCL-blog. Het thema is:  Bladeren, een hoofdrol voor blaadjes in allerlei vormen. Van herfstbladeren tot ontluikende voorjaarsblaadjes.

Ik kwam tot de ontdekking dat ik geen scrapspul in dit thema in mijn voorraad heb; dus ik moest creatief zijn. Mijn eerste poging belandde in de prullenbak. Maar met m'n tweede kaartje ben ik wel redelijk tevreden:


Doe je gezellig mee? Ga hier maar eens kijken naar inspirerende voorbeelden van de andere DCL teamleden en voor de prijs die beschikbaar wordt gesteld.

Tot vrijdag 22 november 18:00u kun je je creatie plaatsen.