About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

woensdag 28 augustus 2013

Geboortekaartje Melle en Jesper

In onze familie is onlangs een tweeling geboren. Natuurlijk moest daarvoor een kaartje gemaakt worden en ik had nog een leuke, originele kaart van Nadine in mijn hoofd. Dus daar ben ik mee aan de slag gegaan...


De voorkant bestaat dus uit 2 losse flapjes (links en rechts) maar ik ben vergeten om dat op de foto te zetten en het kaartje...die is natuurlijk al op de bus!



3 opmerkingen:

Sofie zei

Oh geweldig, super leuk kaartje!

Yvonne zei

Wat een gave kaartjes staan er op je blog. Vind ze echt heel mooi.
groetjes Yvonne

Marjan zei

Wat een schatje, Marianne!