About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 20 januari 2013

Dutch Dares #59

Gisteravond weer een 'scrapdate' met moeders en voor ik het wist had ik wat foto's uitgeprint en rolde daar een LO uit m'n mouw!!! Het ging zo lekker, dat ik ook nog een tweede maakte, maar die laat ik later deze week zien.

Deze LO heb ik gemaakt met de schets van Dutch Dares. Iedere maand hop ik langs hun blog, maar nog nooit kwam het ervan om mee te doen, tot nu!


Ik maakte deze LO, op A4 formaat voor in het album van Sam. Hij is hier een maand of 4 oud en zo af en toe 'betrapten' we hem erop dat hij lag te duimen. Het was maar van korte duur, want hij vond/vindt z'n speentje veel fijner.


De achtergrond maakte ik door uitgestanste sterren op een kraftvel te leggen en dit te besprayen met Distress stains. Hiervan had ik een beetje in een minimister gedaan, werkt prima!

Fijne zondag nog!

10 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt en wat een lieve foto!
Bedankt voor je deelname!

Groetjes Jolanda

Marjan zei

Goh, heerlijk dat je weer tijd had voor een LO. Dit is wel meteen weer een hele gave, hoor!! Vind jouw stijl erg leuk!
Mijn kleindochtertje is nu bijna net zo oud :)

Petra zei

Wat een prachtige en super lieve uitwerking van de Dutch Dares schets. De achtergrond is ook heel leuk gemaakt!

Petra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique Helfrich zei

Wat een leuke layout van dat lieve mannetje en mét de kleur van het jaar 2013!

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de sketch dare van Dutch Dares. Wat heb je een leuke layout gemaakt zeg. Helemaal top.

Unknown zei

Wat een super lieve lo, ik vind hem erg mooi en je achtergrond met de sterren erg gaaf gemaakt! bedankt voor het meedoen.

ScrapsEls zei

Heel leuke layout; prachtige kleuren en mooi afgewerkt met de embellishments!

MirjamC zei

Aaaaahhh....wat een schatje! Mooie lo met lieve foto! De misting sterren op de achtergrond vind ik super!

MirjamC zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.