About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 30 oktober 2012

DCL #161

Wat is het vroeg donker he, nu de klok verzet is?! Het heeft wel iets knus en gezelligs, maar ik moet er ook altijd even aan wennen.

Bij Dutchcardlovers deze week een challenge in het teken van lichtjes, lampjes en lampionnen, bedacht door Cornelie.


Vorige week gebruikte ik een tutorial van Inge, maar op haar blog vond ik nog veel meer moois. Ook deze kaart met doosje komt er vandaan:


  

Doen jullie weer met ons mee? Marjan stelt deze week de prijs beschikbaar.

2 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooie kaart, Marianne!!

Yolanda zei

Aah, deze heb ik verschillende jaren met kerst voor de leerkrachten van mijn meiden gemaakt, ik blijf hem mooi vinden. Jij hebt er ook weer een mooie uitwerking van gemaakt. Groetjes Yolanda