About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 3 juni 2012

3 jarig bestaan Dutchcardlovers!!!

Dit weekend bestaat Dutchcardlovers alweer 3 jaar! Dit betekent al 3 jaar lang iedere week een nieuwe challenge, veel inspiratie van het DT en schitterende creaties van alle deelnemers.
Om het jubileum te vieren heeft Anja maar liefst 3 schetsen gemaakt! Je mag 1 schets gebruiken, maar ook 2 of alle 3! Aan jou de keuze!
Ik heb alledrie de schetsen uitgewerkt en maakte mijn kaarten met de lijn This&That van Echopark.

 



Naast de prijs van Scrapcorner, onze sponsor van deze week, valt er ook een plek als gastdesigner te winnen.

5 opmerkingen:

Nadine zei

Leuke kaarten hoor en gefeliciteerd!

Cornelie zei

Hele mooie serie heb je gemaakt!!
Groetjes Cornelie

Margot zei

gaaf! ik vind het afbeeldinkje op de derde kaart zo leuk, is dat een stempel?

Marjan zei

Prachtige serie kaarten, Marianne. Mooi met het kraft!

Groetjes, Marjan

Gerdine zei

Hele leuke kaartjes. Ik ben vooral weg van die laatste! Zo leuk die spelende kinderen!