About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 12 mei 2012

DCL #138

We hebben weer een nieuwe challenge op het blog van Dutch Card Lovers. Dit keer was de beurt aan Ellen en zij bedacht de volgende kleurenchallenge:


Een kaart dus in de kleuren roze, oranje en groen (+zwart of wit), met daarbij de extra opdracht om een clean & simple kaartje te maken.

Dit werd mijn CAS-kaartje:

Deze week sponsort Scrapplezier ons blog. Kijk voor de prijs en de kaarten van de andere DT-leden op ons blog. Je kunt meedoen tot vrijdag 18 mei 18.00 uur.


1 opmerking:

Mariëtte zei

Mooi kaartje heb je gemaakt. Je hebt mooie kaartjes op je blog staan. Ik hou van die stijl. Ik ben dan ook maar volger van je geworden. Zie ik nog meer van die leuke creaties langs komen!Reactie vraag kop en schotel; Ik heb de stempel van het kopje van eline gebruikt. Je gaat ze eerst 3 stempelen, dan uitknippen en plakt ze dan in en op elkaar! groetjes Mariëtte