About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 23 februari 2012

Liftchallenge #10

Ik heb deze week voorjaarsvakantie, en dat betekent onder andere wat extra freubeltijd! Heerlijk om ook eens aan andere challenges mee te kunnen doen, maar ook heb ik een achterstandje in m'n Project Life weg te werken. Dit kaartje heb ik gemaakt met de schets van het Liftchallenge blog.
De rosette heb ik gemaakt met m'n nieuwste stans die ik van iemand over kon nemen. Gaaf issie he?! Ik ga nog even verder aan m'n Project Life, nu Sam nog slaapt. Tot later!

6 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf joh! Heel vrolijke en mooie lift en wat leuk dat je meedoet met ons!

Groetjes, Marjan

Nadine zei

Erg leuk gedaan met die rozet erbij en zo lekker vrolijk ook, maar dat kan ook niet anders haast als je vakantie hebt ;)...

Leuk dat je met ons meedoet!

José zei

Hele mooi roset idd met erg mooi papier. De knopen vind ik er leuk bij. Hartstikke leuk dat je meedoet Marianne!
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Wat een heerlijke vrolijke uitwerking van de schets! Rozetten heb ik ook een zwak voor, geven zo'n mooi resultaat!
Erge leuke kaart geworden, en erg leuk dat je met ons meedoet!
Groetjes Cornelie

anja curvers zei

Gaaf kaartje Marianne leuk gedaan hoor en succes met je PL.

Ellen zei

Leuke lift Marianne!
Mooie rozet!
Groetjes Ellen