About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 5 september 2011

kaartje voor DCL #106

Zoals gebruikelijk is afgelopen zaterdag de nieuwe challenge geplaatst op het blog van Dutchcardlovers. Ik heb jullie mijn bijdrage nog niet laten zien, dus hier komt ie:

Voor de gelegenheid mocht ik de rolbloemetjesstans (mooi woord voor scrabble)van mams even uitproberen ;)

Deze week zijn er 2 prijzen te vergeven:
- Crealies sponsort ons en geeft een prachtige bloemenstans weg!
- Miekelotte stelt 2 kaarten beschikbaar voor het Creaweekend in de Evenementenhal in Venray!

Fijne week!

2 opmerkingen:

José zei

Prachtig! Heel mooi papier en die rolbloemen vind ik geweldig!
Groetjes, Jose

Nadine zei

Super mooi kaartje, schattig papier!