About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 20 augustus 2011

DCL 104... een kadoosje

Deze week geen schets bij Dutchcardlovers, maar de uitdaging om een kadodoosje te maken!

Ik vind het altijd erg leuk om doosje te maken of te versieren, dat geeft je cadeautje net dat beetje extra!

Ik heb een kadoosje gemaakt waarvoor je 1 vel cardstock van 30x30 nodig hebt. En verder natuurlijk mooie papiertjes enzo om hem mooi aan te kleden.
Het idee komt niet van mezelf; je hebt hem vast al eens op andere blogs gezien!



En de binnenkant:

Deze week worden we gesponsord door Creascrap.


Op ons blog kun je zien welke mooie prijs er te verdienen valt!

Fijn weekend en geniet van het prachtige weer!

3 opmerkingen:

Nadine zei

Het idee mag dan misschien niet van jezelf zijn, de uitwerking is super! Een heel leuk kadoosje is het geworden, lekker fleurig!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is geweldig Marianne, leuke vorm en lekkere vrolijke kleuren. :))

Groetjes Rosalien

bmartes zei

Geweldig wat een leuk kadoosje! Eerlijk gezegd kende ik hem nog niet. En ik zie hier ook Echoparkpapier net als bij mij;-) Leuk papier is dat toch....
Groetjes,
Arja