About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 5 juli 2011

Eens iets heel anders!

Op het blog van Anja zag ik een link naar het challengeblog van Play Date Cafe. Anja heeft voor de lopende challenge een prachtig kaartje gemaakt, waardoor ik geinspireerd raakte...

Deze kaart is eens iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik heb alleen maar gebruik gemaakt van stempels en cardstock. Verder de kaart aangekleed met wat embellishments.


Dit is de kleurenchallenge van The Play Date Cafe:

2 opmerkingen:

Andrea Ewen zei

Wow, those flowers are just so beautiful! The colors are gorgeous and I love the stamped design on each one! A lovely CAS creation! Thanks for playing along with us at the Play Date Cafe!

Savannah O'Gwynn zei

OH MY! Those flowers are gorgeous! I LOVE that teal one on the top! And the brads and the doilies --great CAS design:) THANKS for playing along and joining in the fun over at the PDCC:)