About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

maandag 23 augustus 2010

wat kaartjes

Toen we op vakantie waren in Zwitserland, had ik wat scrapspulletjes meegenomen om eventueel een regendag mee door te komen.
Eenmaal in Zwitserland ontstond het idee om voor de eigenaresse van het appartement een setje kaartjes te scrappen als bedankje voor haar gastvrijheid.






Het zijn allemaal kleine kaartjes van ca. 10x10 cm.

Ook heb ik een cadeauverpakking gemaakt, die staat in de laatste Cardsonly.
Hier heb ik wat chocolaatjes in gedaan.

Voor alle kaartjes en de cadeauverpakking heb ik papier van Basic Grey, Origin gebruikt.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!

Geen opmerkingen: