About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zaterdag 9 januari 2010

DCL #28

We zijn er een paar weekjes tussenuit geweest, bij DCL. Maar nu alle feestdagen weer achter de rug zijn, beginnen we weer aan een nieuw challengejaar.

Voor de eerste sketch van dit jaar mochten we een digitale afbeelding uitzoeken bij DZ Doodles om daar ons kaartje mee te maken.
Geïnspireerd door het winterweer van de afgelopen weken, heb ik gekozen voor 'snowman skater'. Ik vond het een hele uitdaging om weer eens een stempel in te kleuren, maar ik ben niet ontevreden.


Ik heb geen idee welke papiertjes ik gebruikt heb, want dit pakketje heb ik gekregen van Madebymaly. Lief he? En de kleurtjes passen zo goed voor een winters kaartje!

Doe je ook weer mee bij DCL? Op ons blog staat een digitale stempel, die je gratis kunt downloaden. We vinden het leuk als je met deze stempel aan de slag gaat voor deze challenge, maar het hoeft niet.

Geen opmerkingen: