About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 15 oktober 2009

Cardpatterns en Getsketchy

Van de week heb ik weer lekker een avondje kunnen freubelen. Ik ben aan de slag geweest met sketch 9 van Getsketchy:



En weer een keertje geborduurd voor sketch 36 van Cardpatterns:



Komende week ga ik genieten van een heerlijk weekje vakantie en die begint morgen al goed, want dan staat een bezoekje aan Paper & Pictures op de planning!

5 opmerkingen:

~amy~ zei

Both of your cards are absolutely FUN & SWEET!!! Thanks for joining us over at Get Sketchy!

whoistracy zei

That October Afternoon paper is fabulous! What fun cards!!!

Laurel zei

Ooooh fabulous cards! I love October Afternoon!

Angèle zei

Mooie kaartjes! Heel veel plezier bij P&P! Afgelopen zomer was ik er zelf, een prachtige winkel! Jammer de tijd vliegt er voorbij!

Leuk dat je meedoet met GS!

Fijne vakantie, Angèle

Dora zei

Ze zijn allebei leuk, mooie kleuren en de GS kaart ...erg leuke uitwerking!