About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 21 april 2009

2 kaartjes

Erg productief ben ik niet de laatste tijd, maar zo nu en dan lukt het me toch om er een kaartje uit te persen.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Sandra, omdat zij in de paasvakantie op onze 2 katten gepast heeft.
Voor dit kaartje heb ik de sketch van 2s4y van vorige week gebruikt.



En dit kaartje heb ik zomaar, voor de voorraad gemaakt. Ik geloof met een sketch van Cardpatterns.


Volgende week heb ik 2 weken vakantie en mijn plan is om dan o.a. lekker te scrappen.

1 opmerking:

Ellen zei

Hey meis,
ze zijn weer erg mooi! Gaan we de tweede week een keertje samen scrappen?
Liefs Ellen