About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

dinsdag 31 maart 2009

Kazan's sketch 23

Afgelopen zondag heb ik heerlijk een dagje gescrapt met Ellen en mama.
Ik ben voornamelijk bezig geweest met het mini-album over de bruiloft van GJ & Eva. Het is nog niet af, dus ik kan nog niets laten zien.

Gisteravond heb ik een kaartje gemaakt met Kazan's sketch 23 op 2s4y:

8 opmerkingen:

Ellen zei

Hey Janssie,
Wat een gaaf kaartje! Die kleuren zijn ook echt mooi. Ik heb zin in zondag joh........ ben al druk aan het sparen (beetje laat he?)
O ja, ik mijn hotfix binnen.....
Morgen meteen uitproberen.

Liefs Ellen

Unknown zei

Beautiful - that butterfly is certainly a stunner. Thanks for playing Marianne
:) Kazan

cnelson zei

so pretty! i love the pearls on the butterfly!

Savitri zei

Gorgeous card! The butterfly is beautiful!

Wendy zei

Mooie kaart.

Groetjes Wendy

Martha zei

Mooie kaart!! Prachtige kleuren en papier :)
Groetjes,
Martha

~amy~ zei

gorgeous...I love the butterfly!!

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje !! Heel leuk gedaan !!
Groetjes Berdien