About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

zondag 4 januari 2009

Verjaardagskaartje

Nancy heeft alweer een tijdje een workshop op haar blog staan. Vanochtend wilde ik nog een kaartje maken voor m'n jarige peetoom en daarvoor heb ik de workshop gebruikt.

Ik zie nu dat 1 van de foto's helaas niet helemaal scherp is. Maar het kaartje heb ik al afgegeven.




Na 2 weken vakantie begint morgen de werkweek weer. Toch wel even wennen om weer aan de slag te gaan.

4 opmerkingen:

Monique zei

Leuke kaartje Marianne. kijk ook even op mijn blog, ik heb een verrassing voor je

~Nancy~ zei

Hi Marianne, wat is je kaartje ontzettend leuk geworden zeg (enne.. de foto is helemaal niet zo slecht hoor.. ziet er leuk uit!). Mooie kleurtjes heb je gebruikt! Ontzettend leuk dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen joh! Thanks!! Groetjes en tot gauw! Nancy

Wendy Schoonhoven zei

Wat een leuke kaart!!xxxWendy.

anja curvers zei

Wat een gaaf kaartje Marianne en bedankt voor je berichie op m'n blog je vroeg welk papier ik heb gebruikt. Het is uit een paperpad van Basic grey offbeat.