About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

donderdag 21 augustus 2008

Kazan's sketch # 7

Op maandag was daar natuurlijk weer de nieuwe sketch op 2sketches4you. Dinsdagavond heb ik lekker een avondje gefreubeld bij mams en toen zijn we samen met deze sketch aan de slag gegaan.



Dit papier lag nog nieuw in de kast, dus hoog tijd om er eens mee aan de slag te gaan!!

On monday there was the new sketch at 2sketches for you. Tuesday evening I scrapped with my mom and we both played with this sketch. We had great fun with it!

6 opmerkingen:

Kathryn zei

So very pretty -- I love the colors and the ribbon you used at for the card. :)

Anoniem zei

Hé Marianne, mooie kaart !! Ben met de mijne nog bezig... De kaartenbox van jou uit een vorig bericht vind ik echt een super idee ! Heel mooi !
Heel leuk dat je me vanmorgen bij Paper&Pictures aansprak ! Wel raar hoor als een onbekende opeens je naam noemt :), maar ik vind het hartstikke leuk om via blogs mensen te ontmoeten die net zo gek van kaarten maken en scrappen zijn als ik !! Lang leve internet !!
Groetjes Berdien

Unknown zei

Marianne this card is darling. I love the little fabric border and the colors are super fun too :)

Lea L. zei

Very pretty...I just love that green ruffle! Great job with the sketch!

~lea

anja curvers zei

Gaaf kaartje hoor mooi dat groene kant.

Joke zei

Wat heb je dat met dat kantje leuk gedaan. Iets om te onthouden. Mooie kaart.

Joke