About Me

Mijn foto
Welkom op mijn blog. Ik zal hier regelmatig mijn freubels laten zien, maar soms ook wat over mijn leventje vertellen. Veel plezier en laat gerust eens een berichtje achter ;)

vrijdag 22 juli 2011

scrapavondje

Voor het eerst sinds maanden weer eens een avondje gescrapt samen met mama. Voor de geboorte van Sam deden we dat bijna wekelijks, maar nu komt het er eigenlijk nooit meer van. Erg jammer eigenlijk, want het is zo leuk om samen te freubelen!

We zijn allebei aan de slag geweest met Case Study Challenge #49. Zij plaatsen meestal een kaart als inspiratiebron, die je vervolgens gaat liften.
Deze week is het een kaart van Dawn Woleslagle:


En deze kaart heb ik gemaakt:

4 opmerkingen:

Angèle zei

Prachtig kaartje Marianne. Super leuk papier ook en dat roosje maakt het af!

Groetjes, Angèle

cbuswell zei

Gorgeous card, love the pretty paper you used! Thanks for joining us at Case Study this week!

Iwona Palamountain (Chupa) zei

Very pretty! Love the soft colours :)

José zei

Erg mooi geworden. Prachtig papier!
Groetjes, jose